Трећа редовна посета Агенције за акредитацију

Координатор и руководство су приликом редовне посете ДЗ Алибунар презентовали новине везане за протекли период и доказали да се поштују акредитацијски стандарди и усвојене процедуре у циљу подизања квалитета рада на виши ниво.

Дом здравља Алибунар је установа која пружа квалитетну здравствену заштиту у складу са правима и потребама корисника, уз поштовање личних ставова корисника, етичких начела и опште прихваћених стручних станица.

Одобрено је четири специјализације и то из педијатрије, опште медицине, интерне и ургентне медицине.

Од инвестиционих радова и набавка опреме:

  • Реновирана је Амбуланта Локве,
  • Замењен је гасни котао у здравственој амбуланти у Владимировцу,
  • Спроводи се поступак набавке за два сервера који ће омогућити унапређење информационог система,
  • Гаражни комплекс је морао да се реновира због нових санитетских аутомобила,
  • Набављен је нови ултразвучни апарат за Службу за здравствену заштиту деце,
  • Чека се нававка зубне столице која је добијена на конкурсу.

Запослени у Дому здравља учествују у великом броју превентивних активности које организује Министарство здравља.

Написано је шест нових процедура и ревидирана једна.

У току треће редовне акредитацијске посете Дому здравља у Алибунару обављен је обилазак сеоске амбуланте у Локвама, која је у претходном периоду реновирана. У амбуланти раде 1 лекар, 2 медицинске сестре који пружају услуге лечења одраслог становништва. Лекар ради у две сеоске амбуланте четири дана у Локвама и један у амбуланти Јаношик. Амбуланта располаже са једном ординацијом, интервенцијама, чекаоницом, посебним простором за медицински отпад. Хигијена је на завидном нивоу. У овој амбуланти једна спремачица одржава хигијену. Све просторије су светле и простране. Постоје све потребне евиденције везане за стерилизацију, хигијену, дезинфекцију, температуру, кисеоник… Амбуланта задовољава све стандарде квалитета и безбедности. Запослени улажу пуно труда и напора у сталном унапређењу рада и примени процедура.

Општи утисак је да амбуланта спада у ред развијених и добро организованих целина у примарној здравственој заштити.

Општи утицак након редовне посете је да установа у потпуности ради у складу са стандардима за акредитацију установа примарног нивоа здравствене заштите , са израженим лидерством и добрим менаџментом што све може послужити као пример добре праксе пружања здравствене заштите високог квалитета и безбедности пацијената.

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Translate »